img
Kategori

Web Yazılım

Web Tasarımcıların Karşılaştığı Zorluklar Nelerdir?

Güzel bir web tasarımı geliştirmek için çok fazla yaratıcılık ve beyin fırtınası seansları gerekiyor. Sadece bir web tasarımcısı düzenli olarak yaşadıkları zorlukları anlatabilir. Hedef pazar ve müşteriler tarafından beğenilen web tasarımları çoğunlukla sürekli gelişim ve gerici eleştirel düşüncenin sonucudur. Web sitesinin birden fazla uygulama ile senkronizasyonu ve yanıt verme kabiliyeti, web tasarımcısı tarafından düşünülmüş birkaç faktördür. Burada kısa bilgilerle web tasarımcıların karşılaştığı zorluklar nelerdir? sorusuna çözüm sunuyoruz.

Tasarım Stratejisi Zorlukları

Bu zorluklar, bir web sitesini tüm cihazlarda görüntülenmesi ve erişilmesi için yeterince duyarlı tutmakla ilgilidir. Bazen web sitelerinin yüklenmesi zaman alabilir, bu nedenle daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlamak için, web tasarımı için en büyük zorluklardan biri web sitesinin stratejilerini hızlandırmaktır. Bunun dışında bir web tasarım stratejisinin şu zorlukları vardır.

1-Üçüncü taraf oyun uygulamalarıyla kesintisiz eşleme yapmak,

2-Uyumluluk sağlamak ve web sitelerini ayrıcalıklı hale getirmek,

3-Birden çok ekran ve platformda içerik sunmak,

4-Web sitesini kötü amaçlı yazılımlara, bilgisayar korsanlarına ve saldırılarına karşı korumak,

5-Deneyimin web sitesinde sürekli olarak iyi olmasını sağlamak,

6-Web sayfalarının yavaş işlenmesinden kaçınmak,

7-Ziyaretçilerin web sitesine geri gelmesini sağlamak.

Devam Eden Destek Ve Bakım Sözleşmeleri

Web tasarımcıların devam etmekte olan sabit ücretli destek sözleşmeleri kurmaya başladıkları web sitelerinde karşılaştıkları en büyük tehlike, gerçekleştirmeleri beklenenden çok daha az iş için ücretlendirilmektir. Tasarımcılar ve geliştiriciler sözleşmelerini kolaylaştırmalı ve destek maliyetlerini gelirleriyle karşılaştırmalıdır. Her müşterinin aylık bazda talep ettiği hizmet miktarını, her bir istek için harcanan süreyi hesaba katarak bakım destek sözleşmeleri yapılmalıdır.

Beklenmeyen Diğer Zorluklar

Kalıcı iş ilişkileri kurmak ve aylık servis maliyetlerini doğrulamak için geliştirici arka planda etkin bir varlık göstermeli ve elde edilen başarıları veya proaktif olarak önlenen potansiyel felaketleri vurgulamalıdır.

Bir web tasarımcısı seçerken seçebilecekleri çok fazla kalite seçeneğine sahip potansiyel müşterilerle yeni iş kazanmak için kendilerini farklılaştırma gereksinimiyle karşı karşıya kalırlar.

Müşteriler genellikle web sitelerinde sorunlarla karşılaşır ve bunları düzeltmek için tasarımcıya giderler. Siteyi kontrol ettiklerinde her şey iyi gözükebilir. Fakat bir sorun varsa güncel olmayan web sunucuları veya müşteri tarafından yanlış yapılan değişiklikler neden olabilir. Sorunun kaynağını tespit etmek için harcanan zaman, sorunun kendisiyle mücadelede bir gecikme anlamına gelir.